berikanlahku ku hidayah..agar dikuatkan iman yang lemah.. moga diberkati hidup ini..menuju bahagia yang kekal abadi..

Friday 8 June 2012

.:: sECebIS kENanGAn di kEm dESa sELesA ::.

~ 12 - 13 Mei 2012 ~

memori tercipta..
kem PRS xkan aku lupakan..walaupun stiap xtvt yg grup aku wt xmnjadi namun kami ttp enjoy..bia kalah asalkan eppy..hihi, pada mulanya aku sdikit kekok gn grup aku even de 1 2 yg aku knal tp xrpatla , pdahal kami cosemate..hehe, tmbahan lak dak2 laki lam grup aku 2 abg2 sem 6..cos sjarah lak 2, aku mmg anti gn sjarah neh..bb aku xmnat sjarah..kata org xknal maka xcenta..stelah knal gn mereka brulah aku bleh biasakan diri..mereka OK sbenarnya..^^


banyak pengalaman yg aku prolehi sepanjang berada di kem even hanya 2 ari 1 mlm shaja..terutamanya dr prkgsian instruktor yg hebat2 belaka..pengalaman 2 mahal hanya org2 merasainya shaja kan mngatahuinya..mndgr xsama dgn merasai sndiri pengalam trsebut..aku pcaya stiap yg hidup pasti ada pengalaman sama ada pahit or manis..myb ianya pahit sekarang namun, ianya akan manis bila d kenangkan smula 2 3 thn akan dtg..pada masa tsbut kita akan mrindui kenangan tersebut..


melalui xtvt yg dilakukan, ianya byk mberi input yg bguna kpd kami even kami byk ketawa..^^
aku amat tertarik dengan slot ttg SAHABAT dr abg Khud..menurut beliau,'sementara masih belajar carilah seramai mungkin sahabat..' (lebih kurang cm2 la ayatnye..heheh ). benar..namun, utk mcari seorang SAHABAT yg sanggup bersusah atas nama kesetiaan, mndahului atas nama kebajikan, menyimpan keaiban atas nama kejujuran, menegur kelemahan atas nama kebaikan, memendam rasa terkilan demi menjaga perasaan, sememangnya sesuatu yg sukar..namun, jika ada ketahuilah bahawa dia bukanlah seorang kawan ttp seorang saudara & SAHABAT sejati yg sukar di cari ganti..^^




No comments:

Post a Comment